Az ultrahangos vizsgálat (UT): milyen anyagok vizsgálatára lehet alkalmas?
Az ultrahangos vizsgálat sok iparági anyagon alkalmazható, például az autó-, repülőgép-, olaj- és gáziparban, valamint a gyógyszer- és élelmiszeriparban.
Az ultrahangos vizsgálat sok iparági anyagon alkalmazható, például az autó-, repülőgép-, olaj- és gáziparban, valamint a gyógyszer- és élelmiszeriparban.
Az ultrahangos anyagvizsgálat (roncsolásmentes ultrahangos vizsgálat) olyan eljárás, amely lehetővé teszi az anyagok belső szerkezetének és tulajdonságainak vizsgálatát
Az ultrahangos anyagvizsgálat a második világháború óta létező vizsgálati technológia, amely a nyersanyagtól az alkatrészeken át egészen a bonyolult műszaki szerkezetig, számos vizsgálati feladat elvégzésére alkalmas…
Thank you for Signing Up |
Cégadatok
Cégnév: Control Labor Kft.
Cégjegyzékszám: 01-09-330400
Székhely: 1211 Budapest, Károli Gáspár u. 2.
Iroda: 1211 Budapest, Iparvágány u. 9-11.
Postacím: 1756 Budapest, Pf.6043
Adószám: 23075061-2-43
Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k adatait a böngésző tárolja, és olyan funkciókat lát el, mint például felismeri Önt, amikor visszatér weboldalunkra, és segít csapatunknak megérteni, hogy a webhely mely részeit találja a legérdekesebbnek és leghasznosabbnak.
A feltétlenül szükséges cookie-t mindig engedélyezni kell, hogy el tudjuk menteni a cookie-beállítások beállításait.
Ha letiltja ezt a sütit, nem tudjuk elmenteni beállításait. Ez azt jelenti, hogy minden alkalommal, amikor meglátogatja ezt a webhelyet, újra engedélyeznie kell vagy le kell tiltania a cookie-kat.
Ez a webhely a Google Analytics segítségével anonim információkat gyűjt, például a webhely látogatóinak számát és a legnépszerűbb oldalakat.
Ennek a cookie-nak az engedélyezése segít nekünk weboldalunk fejlesztésében.
Kérjük, először engedélyezze a feltétlenül szükséges sütiket, hogy el tudjuk menteni beállításait!
Ez a weboldal cookie-kat és egyéb nyomkövetési technológiákat használ az Ön böngészési élményének javítása érdekében a következő célokra: a webhely alapvető funkcióinak lehetővé tétele, jobb élmény biztosítása a webhelyen, termékeink és szolgáltatásaink iránti érdeklődésének mérése, valamint a marketing interakciók személyre szabása, az Ön számára relevánsabb hirdetések megjelenítéséhez.